Sem můžete napsat nejrůznější vlastní návrhy a připomínky.
Komentáře
Přehled komentářů
V prvé řadě souhlasím s vaším vysvětlením IP adres, ale to jen v případě, že je v Třebenicích silně zastoupena WiFi síť typu NAT. Pak opravdu nelze dle IP přijímat závěry o počtu účastníků ani k jednotlivým přihlášeným diskutujícím.
Dovolím si však nesouhlasit s vaším hodnocením pozitivních a negativních ohlasů na tyto stránky. A proč – to z několikaleté zkušenosti.
Dle pořekadla "potrefená husa se vždycky ozve" se jako první a nejhlasitěji ozve ta skupina spoluobčanů, na jejichž dosavadní činnost či dokonce nedostatky je poukazováno. Značná část ostatních spoluobčanů se do obdobných diskusí nezapojuje, ať již z nedostatku informací či spíše z přirozené pohodlnosti. Nechají tak své volené zástupce rozhodovat bez toho, aniž by se o dění v obci zajímali, a to je zásadní chyba. Období těsně před volbami je povětšinou i obdobím zvýšené aktivity veřejné správy, a to jen proto, aby se občanovi ve vhodnou dobu připomnělo, koho by měl volit.
Nebojte, nejste opravdu jediná obec v tomto státě, kde je na nedostatky v činnosti veřejné správy poukazováno, ale řešení těchto problémů je výjimečně v rukách občanů dané obce. Takže – šťastnou ruku při rozhodování ve volbách 2010.
IP školení
(apro, 9. 5. 2009 13:55)
Ajťáku, především děkuji za poskytnuté informace. Já se učím rád. I já mám pár informací. Především – život mne naučil, že je nutné posuzovat jednotlivé skutečnosti v jejich souvislostech (pan starosta tomu říká nesprávně fabulace). Jen tak je možno zkoumaný jev vyhodnotit co nejpřesněji. V daném případě jde o to, že:
- příspěvky se objevily hromadně v jednom čase a všechna jména byla ženská (proto jsem to nazval dívčí válka)
- všechny příspěvky byly negativní (na to upozornil Haarosh)
- všechny byly z jedné IP adresy (tuto možnost jsem přece připustil)
- z této adresy psal i p. Novotný z Jablonce (nebo že by si vždy odskočil do Třebenic něco napsat?)
- jiní diskutéři psali každý z jiné adresy, přičemž vím o těch, kteří se podepsali, že každý má jiné připojení – a to i WI-FI.
- někteří diskutéři neumějí nikdy napsat správně Haarosh (nebo je to pořád tentýž?)
Takže si myslím, že jsem se ve svém hodnocení příliš nespletl.
IP školení
(Ajťák, 7. 5. 2009 20:47)Ano opravdu je možné, že několik cizích neznajících se navzájem lidí má stejnou IP adresu viz. Wikipedie pane Apro http://cs.wikipedia.org/wiki/Network_address_translation . Ip adresa je opravdu jedinečná identifikace počítače v síti ovšem máme sítě veřejné (Internet) a lokální (Intranet).Podle toho se také rozlišují IP adresy počítačů na veřejné a lokální. Síťovou maškarádu neboli NAT přepis zdrojové (lokální IP) na veřejnou a naopak běžně používají například poskytovatelé bezdrátového internetu (WIFI).Z toho tedy vyplývá, že za IP 83.69.33.148 může klidně být stovka človíčků z Třebenic. Je jasné, že každý nemůže vědět vše, ale když nevím tak neobviňuji, neurážím a raději se naučím.V neposlední řadě z toho vyplývá,že těch negativních ohlasů na tyto stránky je více než pozitivních. A pozor moje adresa je také 83.69.33.148 :-)Používám nick, protože nechci být vláčen na těchto stránkách a nebo po celých Třebenicích tak se za to omlouvám.
IP adresa
(apro, 6. 5. 2009 18:53)
Zuzano, k diskuzi Vás samozřejmě nutit nebudu, ale od inteligentní mladé dámy, jakou bezesporu jste, bych čekal po tom všem, na co jsem Vám na Vaše dotazy odpověděl, trochu jiný přístup.
Co kdybyste napsala: O diskuzi nemám zájem, protože:
1) nemám tolik času
2) nemám znalosti o problematice veřejné správy
3) nezajímá mne budoucnost Třebenic
atd. … prostě nějaký rozumný důvod. Hned by to vypadalo inteligentněji. Takto to vypadá velice divně, skoro jako že se bojíte mluvit o normálních věcech normálním způsobem.
Podivné je také to, že píšete „o diskuzi nemám zájem“ a přesto sem píšete. Někdo by z toho mohl dovodit, že nemáte zájem o seriozní diskuzi, ale jen o pomluvy. Že byste se chtěla sama takto shazovat? Tomu se zdráhám uvěřit.
IP adresa
(Zuzana, 6. 5. 2009 17:25)Zvláštní to je,ale nic méně já s tím nic neudělám.A vaše hláška o sdílení, že "všichni, kterým se nelíbí tyto stránky" mě velice pobavila. O diskuzi nemám zájem,nemá to cenu.
IP adresa
(apro, 6. 5. 2009 15:18)
Zuzano,
píšete "nevím, kdo ho s námi sdílí". Odpověď je jednoduchá. Všichni, kterým se nelíbí tyto stránky. To Haarosh také napsal: "Nicméně je stejně divné, že zrovna využivatelé této "sítě" jsou zajedno v kritice a napadání těchto stránek a věškerou sílu využívají na pomluvy namísto seriozní diskuse ale možné to je." Proto si pan Novotný asi "našel" zrovna počítač, patřící do této sítě. U nikoho dalšího se totiž toto číslo neobjevuje. Ono je totiž opravdu jedno, jestli se u příspěvku objeví jméno Zuzana, Kačaba,Bára,Novotný .. a další. Protože vždy je to o kritice stránek a vyhýbání se věcné diskuzi.
A proto se znovu ptám - chcete už seriózně diskutovat?
Haarosh
(Zuzana, 6. 5. 2009 13:57)Omlouvám se, že jsem zase spletla v příspěvku Vaši přezdívku,dávala jsem si pozor, abych to nespletla a povedlo se mi to.
IP Apro a Třebeničák
(Zuzana, 6. 5. 2009 13:55)
Tak apro, počítačů máme doma skutečně víc (3x)a stejně je stále stejná IP adresa.Přehled kdo je u nás na počítačích mám.Já nevidím nic divného na tom,že by pan Novotný při své návštěvě Třebenic (20.a21.10.2008)psal na tyto stránky z počítače v Třebe(píše ve svém příspěvku,že sem jezdí pravidelně).Od té doby sem nepřispěl.Já ho vážně neznám.Tím pádem je vaše teorie klonů taky mylná.
Děkuji panu Harooshovi o vysvětlení jedné IP adresy serveru, ze kterého máme internet.Nevím, kdo ho s námi sdílí.
Od začátku jsem vám apro psala, že nechápu jak je to možný. Teď vídíte,že je to možné psát z jedné IP adresy a vzájemně se neznat.Já nesnáším, když mě někdo obviňuje z něčeho, co nedělám.Teď mi to vysvětlili v práci stejně jak to tady popsal pan Haarosh.A jestli chcete rozebírat každou větu,tak si posluště, pitvejte se v tom.
A ty Třebeničáku, si nejdříve zjisti nějaké věci když je nevíš na 100%, než někoho obviníš ze lži a napíšeš o někom, že dělá ostudu. Zameť si před vlastním prahem Ty chytrolíne.
IP adresa
(apro, 6. 5. 2009 11:26)
A v tom je právě ta potíž, že pan Novotný není z Třebenic a přesto píše ze stejného počítače (nebo ze společné sítě např. školy). Jenomže to by ho Zuzana nejspíš znala. (Viz níže).
Tak jaké je , Fando, řešení této hádanky, když tedy Zuzana nepodvádí? Bordel ve svém systému nemám, jak napsala Zuzana, protože to není můj systém, ale poskytovatele stránek. Tudíž jej nemohu ani ovlivnit. Za povšimnutí ovšem stojí věta ".... nikdo jiný u nás u počítačů neseděl .....". Zuzana má zřejmě v každé místnosti počítač, takže opravdu nemůže mít přehled.
(Novotný Jan - 21. 10. 2008 13:36)
Vážený pane inženýre,
předem bych Vám chtěl poděkovat za Vaši odpověď,omlouvám se, že jsem si dukladněji nepřečetl předchozí příspěvky.Nežiji trvale v Třebenicích,mám tam známé,pokaždé se do tohoto krásného městečka velice těším. ….. (zkráceno)
Novotný Jan. Jablonec n.N.
IP adresa: 83.69.33.148
---------------------------------------
(Zuzana - 04. 02. 2009 23:26)
Tak jsem se chtěla mrknout,kdo přispěl svou troškou do mlýna a nestačím se divit, co jste zase zplodil.Jestli si myslíte, že budu obíhat různé počítače a psát sem,tak na to vážně čas a hlavně ani chuť nemám. Naklonovaná nejsem, Fandu a ani pana Novotného z Jablonce neznám.Jestli psal i pan Novotný z naší IP adresy,tak máte ve svém systému nějaký bordel,protože nikoho takového neznám a ani nás nikdo takový tady nenavštívil a ani nikdo jiný u nás u počítačů neseděl a rozhodně nepsal do mlýnů…… (zkráceno)
IP adresa: 83.69.33.148
IP adresa
(Fanda, 6. 5. 2009 8:43)No vida, Zuzana není žádná podvodnice jak ji označil apro 25.1.2009.Jen mě mrzí,že jsem to hodil za hlavu a nesnažil se zjistit o připojení k internetu víc už v lednu.Ani apro nemůže všechno vědět a jak je vidět Třebeničák ví tuplovaný kulový a ostudu dělá sám.Pan Novotný napsal odkud je,aby jste věděli,že není z Třebenic.
IP adresa
(Haarosh, 5. 5. 2009 11:34)Dovolím si se zastat paní Zuzany. IP adresa není skutečně jedinečné identifikování PC ale je možné, že pokud používá více PC pro připojení k internetu sdílené připojení přes jeden zprostředkovatelský server, tak všechny PC budou mít stejnou IP adresu a sice tohoto serveru. Pouze na tomto serveru je vidět jednotlivé připojené IP adresy ale nikoliv zde, protože používají v podstatě pro připojení na internet prostředníka. Ostatně IP adresa se dá nastavit klidně i anonymní, využitím různých stránek. Nicméně je stejně divné, že zrovna využivatelé této "sítě" jsou zajedno v kritice a napadání těchto stránek a věškerou sílu využívají na pomluvy namísto seriozní diskuse ale možné to je.
IP adresa
(Třebeničák, 5. 5. 2009 7:27)Zuzano, už jsem Ti jednou psal, abys nedělala ostudu. To už je podruhý. Je možný, že něco nevíš, ale tak alespoň nelži. Znáš ten fór o kovbojovi, co sivezl domů nevěstu a jeho kobyla třikrát klopýtla?
IP adresa
(apro, 4. 5. 2009 18:33)
Zuzano, vzhledem k tomu, že, jak jste psala , máte málo času a abych Vás přesvědčil, že to s Vámi myslím dobře, posílám Vám některé základní údaje o IP. Více podrobností si samozřejmě můžete najít sama na internetu. Přeji hodně úspěchů.
často kladené dotazy :
Co je to IP adresa?
IP adresa je jedinečná adresa počítače v internetu. Udává se ve tvaru yyy.yyy.yyy.yyy, kde yyy je číslo v rozsahu 0 až 255. Může vypadat například takto: 62.177.99.162 :-)
Co je to pevná IP?
Tato IP adresa zůstává po celou dobu dané služby stejná a nemění se. Adresu přiděluje administrátor(většinou ISP) a tato adresa počítači zůstává i po vypnutí nebo restartu modemu či systému.
Chci vědět o IP adrese více!?
Pak navštivte největší Internetovou encyklopedii wikipedia
IP adresa
(apro, 4. 5. 2009 17:43)Zuzano, děkuji Vám za opavdu konstruktivní přístup k tomuto problému. Rozuměl bych tomu, že škola má jednu IP adresu. Sdílení 150 adres je pro mne nepochopitelné, protože potom bych i já musel mít stejnou adresu, stejně jako řada občanů Třebenic, kteří do Mlýnů napsali. A pan Novotný, který psal z Jablonce (údajně)by rovněž určitě nemohl psát z Vaší adresy. Co se týče jiného názoru - zatím tady nikdo žádný názor neměl. Zatím se jednalo pouze o předpoklady a nekonkrétní pomluvy. Já ale doufám, že se časem k nějakému názoru na to, co jsem se Vás ptal, dopracujete. Přeji hezký večer.
IP adresa
(Zuzana, 4. 5. 2009 17:26)
Tak jsem se ptala poskytovatele internetu na ten náš problém a řekl mi,že máme sdílené připojení k netu a je na něm cca 150 počítačů tady v Třebenicích a okolí a všichni máme stejnou IP adresu.S IP adresou jednotlivých počítačů je to prý složitější, ale věřím, že Vy rád se na to mrknete. Já až budu mít čas, tak se pokusím něco o tom nastudovat. Ptala jsem se i v práci a sdělili mi totéž. Kdybych šla např.do školy na net a pokaždé psala z jiného počítače,bude IP adresa stále stejná.Tak proto psal ze stejné adresy např.pan Novotný,Bára ...
Nic Vám nepodsouvám, zkrátka na základě počteníčka na těchto stránkách si myslím, že to je tak jak jsem napsala (jak má někdo niný názor - vše je špatně, snažíte se ho dalšíma a dalšíma otázkama přesvědčit, že Vy máte pravdu).Křišťálová koule by se občas hodila, ale bohužel není.
pro Báru/Zuzanu
(apro, 4. 5. 2009 10:26)
Báro/Zuzano,
vážně byste se měli vašeho poskytovatele zeptat – nebo máte váš počítač veřejně přístupný? Níže Vám posílám kopie z admin-stránek, kde je nad slunce jasné, že Bára a Zuzana píšou z téhož počítače. Na to, porovnat několik čísel, nemusí být člověk až takový profesionál. Zkuste si to sama. Dělám to nerad, ale bohužel jste mne k tomu donutila.
Opět mi podsouváte, že bych s Vámi nesouhlasil. Jak to dopředu víte? Opět křišťálová koule? Pokud jste si přečetla fejeton o koupališti, měla bysta uznat, že jsem objektivní a kde je možné projevit uznání nebo pochválit, rád to udělám. Bohužel, zatím jsem mnoho těchto příležitostí neměl, což mne upřímně mrzí.
(Zuzana - 03. 05. 2009 23:25)
Děkuji za blahopřání k svátku a věřím, že jste tímto přáníčkem udělal radost i Vaší manželce.
S Bárou nemám nic společného a nikoho tohoto jména v naší rozvětvené rodině nemáme. Vzhledem k vaší profesonalitě co se týče IP adres apod. již nikdo jiný na tyto stránky z naší rodiny nechodí a doporučovali mi, ať se na to vykašlu i já. Musím se zeptat poskytovatele našeho netu, jak je možné, že půlka Třebenic píše pod naší IP adresou.
Odpovídat na vaše dotazy nebudu,protože ať odpovím co odpovím,nikdy to nebude podle vašeho gusta. Nemá to cenu.Vždyť se tady pořád opakujete, je to vážně pořád dokola a k ničemu to nevede.
IP adresa: 83.69.33.148
(Bara - 27. 04. 2009 17:44)
Mohu se zeptat? Nejsem si jistá, zda mi odpovíte takovým způsobem aby jste mě nějak přesvědčil, ale zkusím to. Zeptat jsem se chtěla na jedinou otázku a to týkající se vašeho věčněho pošťuchování na městském zasedání, …….. (zkráceno)
IP adresa: 83.69.33.148
Apro
(Zuzana, 3. 5. 2009 23:25)
Děkuji za blahopřání k svátku a věřím, že jste tímto přáníčkem udělal radost i Vaší manželce.
S Bárou nemám nic společného a nikoho tohoto jména v naší rozvětvené rodině nemáme.Vzhledem k vaší profesonalitě co se týče IP adres apod. již nikdo jiný na tyto stránky z naší rodiny nechodí a doporučovali mi, ať se na to vykašlu i já. Musím se zeptat poskytovatele našeho netu, jak je možné, že půlka Třebenic píše pod naší IP adresou.
Odpovídat na vaše dotazy nebudu,protože ať odpovím co odpovím,nikdy to nebude podle vašeho gusta. Nemá to cenu.Vždyť se tady pořád opakujete, je to vážně pořád dokola a k ničemu to nevede.
Poptávka
(Student, 1. 5. 2009 14:51)Dobrý den, jsem z Třebeni. Je mi 16 let. Sháním brigádu v okolí Třebenic. Mohl bych Pracovat o víkendy a hlavně o letní prázdniny 2009. Kontakt kubajira@seznam.cz
blahopřání
(apro, 30. 4. 2009 18:07)Blahopřeji Báře/Zuzaně a ostatním třebenickým čarodějkám k jejich svátku. Přeji hezký půlnoční výlet a šťastný návrat domů i na tyto stránky.
IP školení
(Náhodný, 9. 5. 2009 18:51)