Sem můžete napsat nejrůznější vlastní návrhy a připomínky.
Komentáře
Přehled komentářů
V bytě nebydlím sama a k počítači nechodím jenom já,ale i ostatní.IP vím co je.Nemám doma takový archiv Městského úřadu jako vy a musím se tedy nejdřív nějaké dokumenty sehnat.
názor
(apro, 25. 1. 2009 14:11)
Milá Zuzanko,
na adrese, kterou jste uvedla, je USNESENÍ, nikoliv ZÁPIS. To jsou dvě velmi rozdílné věci. To je, jako kdybyste si pletla auto s rezervou. Spíše jsem čekal, že se mnou hodláte bavit o tom, co jsem nadhodil v příspěvku v 09:37hod. Co se Vám nelíbilo na mé studii Plánu rozvoje města? Proč se musí někomu platit, když to lze pořídit zadarmo?
A k těm podpisům: nejprve jste se podepisovala -------. Potom jste začala používat různá jména Rebeka,Kačaba,Zuzana), abyste vyvolala dojem, že se veřejnému mínění v Třebenicích moje stránky nelíbí. To je podvod. TO SE NEDĚLÁ. Zřejmě jste nevěděla, že každý počítač má svoji IP adresu (jako domovní číslo)a že lze poznat odkud byly všechny příspěvky poslány. Nechme ale počáteční nedorozumění plavat ve prospěch dobré věci, a tou je prospěch města. Zkuste se, prosím, zaměřit na již zmíněná důležitá fakta. Děkuji.
Názor
(Zuzana, 25. 1. 2009 13:28)
Zápis z 15.VZ je na stránkách města již od 18.12.2008
http://vismo.obce.cz/mesto-trebenice/vismo/dokumenty2.asp?u=16960&id_org=16960&id=33311
Re:názor
(apro, 25. 1. 2009 9:37)
Milá Rebeko, Kačabo, Zuzanko, Alenko,
cíl těchto stránek je deklarován v úvodu. Z toho také vyplývá jejich struktura. Nejsou zaměřeny proti nikomu, ale pouze působí jako nastavené zrcadlo. Co se děje před zrcadlem, musí se nutně objevit i v zrcadle. Jestliže například už více než měsíc není zveřejněn zápis z 15.veřejného zasedání, není to pomluva, ale holý fakt. Takto pracují a budou pracovat tyto stránky i nadále. Ve svých mnohonásobně podepsaných i nepodepsaných příspěvcích píšete, že se snadno kritizuje, ale hůře pomáhá. Opět nemáte pravdu. Zatímco jste se v rubrice Plán rozvoje města zaměřila jen na bláto kolem kontejnerů, zcela jste opomenula to nejdůležitější – studii Plánu rozvoje města. Tuto studii jsem postoupil asi před půl rokem OSČG prostřednictvím jeho předsedy k posouzení a případné podpoře. Sama dobře víte, jak to dopadlo. A co se děje po půl roce? Rada na své schůzi 29.12. odsouhlasila : 13) Odsouhlasila výsledek výběrové řízení na projekt „Budování infrastruktury a atraktivity města“ a pověřila starostu uzavřít smlouvu s firmou Atiking s.r.o.
Co se stalo? Místo posouzení mého návrhu a alespoň nějaké odpovědi bude město za totéž platit nějaké firmě, která pravděpodobně nezná místní podmínky lépe, než zvolení zastupitelé. Můžete napsat, jak to vidíte Vy? Není to plýtvání penězi?
Názor
(Rebeka, 23. 1. 2009 23:51)Tyhle stránky jsou založeny hlavně proti starostovi a zastupitelstvu. Jiný význam v nich nevidím. Ale věřím, že rozumní občané ocení práci MěÚ. Co jsem to četla - že jsou Třebenice šedivá díra a ovládaná skupinou lidí? Nesmysl. Také se mi nelíbí,že tady píšete o nabubřelých úřednících a podlézavcích. To bych si taky mohla myslet já o Vás, že jste nabubřelý důchodci a máte pár mladších podlézavců, kteří papouškují jen to, co vy jim připravíte. Přečetla jsem si také zápis z mimořádného veřejného zasedání a pobavil mě příspěvek pana Preise o tom, že ekonomka byla větší odborník než pan starosta. To teda byla - tunelářka, uměla v tom holka chodit a to tam dělala přes 20 let,tak jak dlouho se ztrácely peníze města? A ještě k příspěvku, jak se starosta dostal k onomu dokladu, kterým ji odhalil - on má snad stále přístup k dokladům a může k nim kdykoliv i když tam ekonomka není.
Re:ubohost
(apro, 23. 1. 2009 22:10)Nevím, jak vás oslovit, když nemáte ani internetovou přezdívku. Tedy, Neznámý/á, moc by mne zajímalo, co konkrétně považujete za pomluvu. Vše, co jsem zde napsal je pravda a je zdokumentováno v zápisech z veřejného zasedání nebo v jiných dokumentech. Na starostu kandidovat nehodlám. To přenechám mladším, ale rád jim pomohu. Městu by hlavně prospělo, kdyby se zde dodržovaly zákony. To je to jediné, o co mi jde. Řadu návrhů jsem přednesl na veřejných zasedáních, nabízel jsem i svoje zkušenosti, ale byl jsem odmítnut. Jedním z návrhů je i studie Plánu rozvoje města, jejíž část je rovněž v „mlýnech“. Nevím ovšem, kde berete tu odvahu věštit, co bych já provedl s Třebenicemi. Nezdá se Vám toto jako pomluva nebo urážka? Zatímco já se zde podepisuji, Vy urážíte anonymně. Na čí straně je potom ta UBOHOST?
UBOHOST
(-------, 23. 1. 2009 21:22)Pomlouvat umí každý. Víte co? Kandidujte na starostu Vy, to by teprve byl Kocourkov co? To co Vy by jste provedl s Třebenicemi za dobu svého působení, by Vám ani ty vaše mlýny nesemlely... Chtěl bych vidět kdo by vám dal svůj hlas...Zatím se tady na Vašich stránkách dočítám jenom o urážkách a povyšování se... Nic co by nějak prospělo městu tady nenajdeme. A ta vaše návštěvnost stránek? Proč to asi tak je? Každý občan je zvědavý, co jste to zase vymyslel za lůzu. Pošpinit umí každý, pomoct málokdo... Jen si vychutnejte to zklamání... však ono se dostavý (Boží mlýny melou, pomalu, ale jistě)
Výklad zákona
(Immer, 7. 1. 2009 20:04)
Pane starosto, na veřejném zasedání 15.12.2008 jste m.j. uvedl, že si § vykládám podle svého.
Podívejte se, prosím, do zákona 128/2000 Sb. o obcích § 95 odstavec 2) Zápis, který je n u t n o pořídit
do 10 dnů po skončení zasedání, m u s í být uložen na obecním úřadu k nahlédnutí. ...
Dnes je 7.1.2009 t.j. 23 den od zasedání a zápis není ( podle vás) ani n u t n o ani se n e m u s í ?
Je již zápis alespoň vyhotoven a ověřen?
lhostejnost?
(Třebeničák, 5. 1. 2009 0:27)Tedy, musím vám sem napsat, že se pomalu začínám stydět za třebenické občany. Musíme vyčkávat, až nám někdo cizí přinese hezké Třebenice na stříbrném podnose? Za to slovo cizí se panu ing. Prouzovi omlouvám, protože kdo má takový zájem o dobro města, kam se nedávno přistěhoval, určitě už nemůže být cizí. Ze statistiky je vidět, že počet čtenářů stránek neustále roste, ale myslím si, že těch přispívajících je stále ještě málo. Z toho co je zveřejněno na těchto stránkách a co potvrzují i zápisy ze zasedání zastupitelů je jasné, že se to tady nevede zrovna nejlíp. A teď ještě ta ostuda větší než dva miliony. A proto třebeničáci, nepřiložíme také ruku k dílu?.
kontrola???
(Třebeničák, 19. 12. 2008 17:42)Tak jsem si přečetl v zápisu ze zasedání, že pan starosta přišel při běžné kontrole na nesprávnou fakturu. Nejsem na to odborník a tak se ptám, jestli je běžné dělat kontrolu v době nepřítomnosti kontrolovaného a bez jeho vědomí. Není tedy přece něco na té fámě, že se pan starosta vlámal násilím do nějakého šuplíku? To by měl pan starosta vysvětlit podrobněji, protože mu to kazí jeho dobrou pověst. Poraďte mu to někdo. On prý to neslyšel. To je také v zápise.
poděkování
(Věra, 15. 12. 2008 14:29)Dobrý den..mockrát děkuji za pochvalu je to moc milé a hodně mě to potěšilo.Věra Níčová :-)
aktivita se stále trestá?
(apro, 13. 12. 2008 12:50)
KDYŽ SE CHCE, JDE VŠECHNO nebo KDO UMÍ, UMÍ A KDO NEUMÍ, ČUMÍ. Takto schematicky by se daly charakterizovat aktivity šikovné madé dámy, paní Věry Níčové. Jak to všechno funguje, se můžete dovědět adresách: http://www.aerobic.panx.cz/ a
http://www.warmstreet.cz/
Rád bych věřil tomu, že místní radní a MěÚ těmto chvályhodným aktivitám udělá propagaci větší než nulovou, tak jako se to stalo mně s těmito stránkami.
pomluvy
(Láďa, 12. 12. 2008 10:01)Doteď jsem si myslel, že pánové Immer a Prouza dělají v Třebenicích zbytečný rozruch a možná i trochu škodí, jak to napsal pan Novotný. Už si to nemyslím. Teď už vím, že je to právě naopak a že to jsou jen pomluvy. Pan Novotný také už asi poznal, že se nechal také obalamutit a tak už nepíše. Stačí přijít na schůzi a poslouchat. Také tady na stránkách je hodně pravdy. Také obyčejní lidi umějí přemýšlet. Ti co jen papouškují jsou buď hloupí nebo navedení. Přece ze sebe nenecháme dělat hlupáky. Tyhle stránky byl docela dobrý nápad. Lidi nebojte se a napište jim to sem taky.
schůze
(Libuše, 10. 12. 2008 19:31)Byla jsem v pondělí na schůzi. Pan starosta nic moc neřekl. Hlavně neřekl to nejdůležitější, jak svou účetní kontroloval. Jsem také účetní a vím jaké kontroly se musí dělat a že za ně odpovídá vedoucí organizace a ten také za všechno nese zodpovědnost. Vůbec se nedivím, že ho za takovou škodu chtějí sesadit.
labutí píseň
(Český písničkář, 2. 12. 2008 18:18)http://www.youtube.com/watch?v=T0JR9Z-bEI8
Máme odejít všichni?
(Třebeničák II., 26. 11. 2008 12:51)
Dnes si posteskl občan Třebenic, v nedávné době ještě aktivní veřejný činitel: "Zeptal jsem se na úřadu pana starosty proč nesypou chodníky? Pan starosta zřejmě ztratil sluch a řeč, protože se na mě ani nepodíval a nevydal ani hlásku. Tak jsem odešel".
Máme odejít všichni nebo pÁn starosta? Ptám se já.
Re:poděkování
(ing.Augustin Prouza, 21. 10. 2008 16:36)
Vážený pane Novotný,
jak sám uvádíte, do Třebenic jezdíte jen občas a tudíž informace na kterých stavíte, máte pouze zprostředkovaně. O účasti na zasedáních jsem psal proto, že jsem předpokládal, že jste místní. Omlouvám se. Pokud se ale opravdu chcete dovědět více, najdete zápisy ze zasedání na stránkách města. Nicméně z textu vyplývá, že jste ochoten přemýšlet a problémy řešit. S takovýmto přístupem jsem se bohužel v Třebenicích nesetkal. Já také zastávám názor, že jsme všichni jenom lidé a že chybička se někdy vloudí. Potom poděkuji každému, který mne na ni upozorní a co nejrychleji ji odstraním. To ovšem v Třebenicích také nefunguje. Tak jsem udělal to jediné co v současné době mohu a nastavil jsem třebenickým radním jakési pomyslné zrcadlo. V podstatě nedělám nic jiného, než že konfrontuji znění zákona s tím, co se reálně děje v Třebenicích. Bohužel, současná situace v Třebenicích mi dává plně za pravdu. Nechte se, prosím, informovat od svého známého. Nerad bych Vás ovlivňoval. A pokud budete mít zájem, rád se s Vámi někdy v Třebenicích sejdu a pohovořím.
S pozdravem a přáním pevného zdraví ing. Prouza.
poděkování
(Novotný Jan, 21. 10. 2008 13:36)
Vážený pane inženýre,
předem bych Vám chtěl poděkovat za Vaši odpověď,omlouvám se, že jsem si dukladněji nepřečetl předchozí příspěvky.
Nežiji trvale v Třebenicích,mám tam známé,pokaždé se do tohoto krásného městečka velice těším. Jezdím k Vám - dá se říci pravidelně,bohužel na návštěvu veřejného zasedání se mi nedostává času,navíc to ani nepovažuji za nutné. Jako člověk, který do Třebenic často jezdí,si myslím, lépe řečeno jsem přesvědčen, že kritika jakou v písemné formě uvádíte ve Vašich příspěvcích není na místě. Ano, souhlasím,stejně jako v Třebenicích tak všude jinde se najdou věci, které se nám - občanům nelíbí,myslíme si, že by to bylo lepší udělat tak-či onak..levněji..přesněji..dokonaleji. Jsme ovšem pouze a jen lidé,občas uděláme chybu,nebo postupem času zjistíme, že ten dotyčný na tom veřejném zasedání měl pravdu..Od toho přeci veřejné zasedání je,kde jak píšete své návrhy přednášíte a opakovaně se Vám udajně na ně nenachází odpověďí apod. Několikrát jsem o místních problémech s kamarádem za kterým do Třebenic jezdím hovořil,zná myslím si dostatečně dobře veškeré dění v Třebenicících a tak mi také pochopitelně mimo jiné říkal ,jakým způsobem na veřejných zasedáních a nejen tam / vystupujete /nejen Vy / . Myslím, že dobře víte, pane inženýre o čem píši. Nehodlám Vás tímto nikterak urážet,obvinovat apod, to je hluboce pod moji úroveň. Žádám Vás pouze,abyste nad svým chováním na veřejných zasedáních a nejen tam/ společně s panem Immerem / alespoň malinko zapřemýšlel. Děkuji a přeji pevné zdraví.
Ps. Třebenice se každým rokem pomalu a jistě mění k lepšímu,městečko je to krásné a je velice dobře vidět kvalitní a poctivá práce zastupitelstva současného i dřívějšího. Jen tak dál!
Novotný Jan. Jablonec n.N.
Názor
(Zuzana, 25. 1. 2009 14:44)